
#SZCZEPIMYSIE - Ważna informacja dotycząca szczepień przeciwko SARS-CoV-2.
Ważna informacja dotycząca szczepień przeciwko SARS-CoV-2. Uprzejmie...
Komunikat z dnia 14 stycznia 2021 roku dla odbiorców wody z wodociągu zarządzającego przez spółkę wodno - wodociągową na ulicy Generała Galicy
KOMUNIKAT z dnia 14 stycznia 2021 roku dla odbiorców wody z wodociągu zarządzającego...
Szanowni Mieszkańcy! - inwentaryzacja źródeł ogrzewania budynków.
Szanowni Mieszkańcy! Wójt Gminy Biały Dunajec informuje o obowiązku wypełnienia...
-
#SZCZEPIMYSIE - Ważna informacja dotycząca szczepień przeciwko SARS-CoV-2.
-
Komunikat z dnia 14 stycznia 2021 roku dla odbiorców wody z wodociągu zarządzającego przez...
-
Szanowni Mieszkańcy! - inwentaryzacja źródeł ogrzewania budynków.
Zakończenie postępowania rekrutacyjnego, w załącznikach znajduje się informacja o wynikach naboru.
Wpłynęła jedna oferta spełniająca wymogi formalne.
WÓJT GMINY BIAŁY DUNAJEC OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY BIAŁY DUNAJEC 34-425 BIAŁY DUNAJEC, UL. JANA PAWŁA II 312 Stanowisko:inspektor/podinspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami
WÓJT GMINY BIAŁY DUNAJEC OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY BIAŁY DUNAJEC 34-425 BIAŁY DUNAJEC, UL. JANA PAWŁA II 312
Stanowisko:inspektor/podinspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec
II. Stanowisko pracy:
stanowisko urzędnicze - inspektor/podinspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie,
- korzystanie z pełni praw publicznych oraz pełna zdolność do czynności prawnych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia.
- wykształcenie wyższe geodezyjne pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku geodezyjnym;
- co najmniej 1 roczny staż pracy polegający na wykonywaniu pracy na stanowisku geodety
w administracji publicznej lub wykonywaniu działalności w branży geodezyjnej; - znajomość przepisów prawa niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku: ustawa
o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawa o scalaniu i wymianie gruntów
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- umiejętność szybkiego uczenia się, syntetyczne myślenie,
- elastyczność, mobilność, gotowość pracy w terenie,
- kreatywność, podejmowanie inicjatyw,
- komunikatywność,
- bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista,
- znajomość programów komputerowych mi.in pakiet biurowy Office,
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości oraz scalaniem i podziałem nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z komunalizacją nieruchomości Skarbu Państwa,
- ewidencjonowanie nieruchomości gminnych,
- sporządzanie planów wykorzystania nieruchomości gminnych,
- prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem działek gruntu wydzielonych lub zajętych pod drogi publiczne,
- występowanie i uczestniczenie w postępowaniach dotyczących regulacji stanów prawnych nieruchomości gminnych,
- prowadzenie sprawozdawczości przed organami i instytucjami publicznymi,
- uczestniczenie w procedurze przyjęcia granic,
- uczestniczenie w procedurach przyjmowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych dotyczących kreowania przestrzeni publicznej Gminy Biały Dunajec,
- przygotowywanie procedur przetargowych dotyczących wykonywania usług geodezyjnych
- prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomości
- inne zadania zlecone przez Kierownika Urzędu
VI. Informacja o warunkach pracy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wymiar czasu pracy - 1 etat,
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2020r. poz. 426), wynosi mniej niż 6 %/.
VII. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru, opatrzony własnoręcznym podpisem
- życiorys (CV), opatrzony własnoręcznym podpisem
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, (wzór kwestionariusza, zgodnie z załącznikiem), opatrzony własnoręcznym podpisem,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy,
zaświadczenia o zatrudnieniu);
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności (kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.);
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku – (oświadczenia w załączniku)
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną–(załącznik do ogłoszenia), opatrzony własnoręcznym podpisem.
VIII. Dodatkowe informacje:
- kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
IX. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Biały Dunajec lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II 312, 34-425Biały Dunajec z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze inspektor/podinspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami” w terminie do dnia 20listopada 2020r.
Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz te które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o kandydatach, którzy spełnili wymogi formalne oraz o wyniku naboru będzie
umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń
w siedzibie Urzędu Gminy Biały Dunajec, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282./
Kandydaci którzy spełnili wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.