
#SZCZEPIMYSIE - Ważna informacja dotycząca szczepień przeciwko SARS-CoV-2.
Ważna informacja dotycząca szczepień przeciwko SARS-CoV-2. Uprzejmie...
Komunikat z dnia 14 stycznia 2021 roku dla odbiorców wody z wodociągu zarządzającego przez spółkę wodno - wodociągową na ulicy Generała Galicy
KOMUNIKAT z dnia 14 stycznia 2021 roku dla odbiorców wody z wodociągu zarządzającego...
Szanowni Mieszkańcy! - inwentaryzacja źródeł ogrzewania budynków.
Szanowni Mieszkańcy! Wójt Gminy Biały Dunajec informuje o obowiązku wypełnienia...
-
#SZCZEPIMYSIE - Ważna informacja dotycząca szczepień przeciwko SARS-CoV-2.
-
Komunikat z dnia 14 stycznia 2021 roku dla odbiorców wody z wodociągu zarządzającego przez...
-
Szanowni Mieszkańcy! - inwentaryzacja źródeł ogrzewania budynków.
Nie wpłynęła żadna oferta.
WÓJT GMINY BIAŁY DUNAJEC OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY BIAŁY DUNAJEC 34-425 BIAŁY DUNAJEC, UL. JANA PAWŁA II 312
Stanowisko:inspektor/podinspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i zamówień publicznych
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec
II. Stanowisko pracy:
stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i zamówień publicznych.
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie,
- korzystanie z pełni praw publicznych oraz pełna zdolność do czynności prawnych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia.
- wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym – preferowane kierunki
związane zamówieniami publicznymi - co najmniej 1roczne doświadczenie zawodowe w tym również zdobyte w organizacjach np. pozarządowych,
- znajomość przepisów prawa niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa Prawozamówień publicznych,
- znajomość zagadnień z zakresu tworzenia projektów przygotowywania wniosków o dofinansowanie wdrażania projektów, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektów poparte doświadczeniem kandydata,
- znajomość zasad funkcjonowania funduszy strukturalnych oraz krajowych funduszy pomocowych,
- podstawowa wiedza na temat programów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego,
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- umiejętność szybkiego uczenia się, syntetyczne myślenie,
- elastyczność, mobilność, gotowość do pracy w terenie,
- kreatywność, podejmowanie inicjatyw,
- komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista,
- znajomość programów komputerowych mi.in pakiet biurowy Office,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- prawo jazdy kategorii min B, posiadanie samochodu osobowego z podpisaniem umowy na wykorzystanie go do celów służbowych.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
- zadania w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych
- Prowadzenie działań związanych z przygotowywaniem i rozliczaniem projektów i programów finansowanych ze środków unijnych i innych funduszy zewnętrznych oraz programów krajowych:
- Bieżące monitorowanie dostępności funduszy umożliwiających pozyskiwanie środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznych w tym Unii Europejskiej na realizację zadań Gminy,
- Analiza możliwości finansowania projektów z programów europejskich i pozaeuropejskich ,
- Pozyskiwanie i gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania wniosków,
- Przygotowywanie we współpracy z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy, wniosków aplikacyjnych i koordynacja ich bieżącej obsługi,
- Opracowanie merytoryczne opinii i załączników do wniosków o dofinansowanie,
- Bieżąca obsługa projektów pod względem przepływu dokumentów
- Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy od chwili przygotowania do rozliczenia w tym przygotowanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności,
- Współpraca z odpowiednimi organami administracji rządowej i samorządowej, a także z sektorem społecznymi gospodarczym w celu uzyskania środków pozabudżetowych,
- Monitorowanie trwałości realizowanych przez Gminę projektów
- Inne zadania zlecone przez Kierownika Urzędu: zadania w zakresie zamówień publicznych:
- Prowadzenie, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi, postępowań przetargowych, a w szczególności:
- Zapewnienie zgodności realizowanych przez Urząd zamówień z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Prowadzenie dla Urzędu rejestru zamówień publicznych.
- Prowadzenie, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi, postępowań przetargowych, a w szczególności:
- przygotowanie projektów uchwały Rady Gminy i zarządzeń Wójta Gminy celem udzielania zamówienia publicznego z określeniem trybu postępowania przetargowego w
zależności od charakteru i wartości zadania,
opracowywanie ogłoszeń do biuletynu zamówień publicznych, i BIP,
opracowywanie zaproszeń i wysyłanie ich do oferentów przy zapytaniu o cenę,
negocjacjach z ogłoszeniem i bez ogłoszenia oraz przetargach ograniczonych,
- opracowywanie i sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- sporządzanie dokumentacji przetargowej,
- uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej i jej obsługa,
- sprawdzanie prawidłowości złożonych dokumentów wymaganych w materiałach przetargowych i zabezpieczenia wadium,
- sporządzanie protokołów wraz z załącznikami z przeprowadzonych przetargów,
- sporządzanie informacji o wyborze oferty oraz wysyłanie ich do wszystkich oferentów biorących udział w przetargu oraz do biuletynu zamówień publicznych jeżeli przetarg w nim ogłoszono,
- dopilnowanie terminów umów i zwrotu wadium,
- prowadzenie korespondencji i czynności w przypadku odwołań ,
- prowadzenie rejestrów przetargów nieograniczonych, ograniczonych, zamówień
„z wolnej ręki”, zapytania o cenę, negocjacji z ogłoszeniem i bez ogłoszenia oraz aukcji elektronicznych,
- opisywanie rachunków i faktur, zakwalifikowanie ich pod dany tryb oraz niezwłoczne przekazywanie ich Skarbnikowi Gminy do realizacji,
- kontrolowanie zamówień publicznych udzielanych „z wolnej ręki”,
- przygotowywanie umów dla poszczególnych zadań inwestycyjnych oraz prowadzenie ich ewidencji,
- przygotowywanie dla potrzeb Rady Gminy i Wójta sprawozdań, ocen, analiz i bieżących
informacji o realizacji zadań prowadzonych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych,
dokonywanie wyboru trybu zamówienia publicznego na podstawie określenia
wartości zamówienia,
- sporządzanie wniosków i przedkładanie do zatwierdzenia przez Wójta Gminy dotyczących przeprowadzenia zamówienia publicznego,
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji postępowania przetargowego,
- prowadzenie rejestru umów zleceń i o dzieło zawieranych z osobami nie będącymi przedsiębiorcami
- udzielanie pomocy gminnym jednostkom organizacyjnym w zakresie organizowania przetargów, w szczególności poprzez opracowywanie projektów dokumentów wzorcowych celem uprawnienia procedur przetargowych
VI. Informacja o warunkach pracy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wymiar czasu pracy - 1 etat,
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2018
r. poz. 136), wynosi mniej niż 6 %/.
VII. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru, opatrzony własnoręcznym podpisem
- życiorys (CV), opatrzony własnoręcznym podpisem
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, (wzór kwestionariusza,
zgodnie z załącznikiem), opatrzony własnoręcznym podpisem,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy,
zaświadczenia o zatrudnieniu);
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności (kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.);
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku – (oświadczenia w załączniku)
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną–(załącznik do ogłoszenia), opatrzony własnoręcznym podpisem.
VIII. Dodatkowe informacje:
- kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata
za zgodność z oryginałem;
IX. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Biały Dunajec lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II 312, 34-425Biały Dunajec z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze inspektor/podinspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i zamówień publicznych” w terminie do dnia 20listopada 2020r.
Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz te które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o kandydatach, którzy spełnili wymogi formalne oraz o wyniku naboru będzie
umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń
w siedzibie Urzędu Gminy Biały Dunajec, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1930./
Kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.