URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
  URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
 URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
 URZAD GMINY BIAŁY DUNAJEC

  

W ZWIĄZKU Z ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĄ ODNOŚNIE PANOWANIA KORONOWIRUSA UPRZEJMIE PROSIMY PRZED PRZYJŚCIEM DO URZĘDU GMINY O KONTAKT TELEFONICZNY W CELU WERYFIKACJI CZY DANA SPRAWA MOŻE ZOSTAĆ ZAŁATWIONA PRZEZ TELEFON BĄDŹ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZESUNIĘCIA ZAŁATWIENIA SPRAWY W INNYM TERMINIE.

MA TO NA CELU ZMINIMALIZOWANIE ZARAŻENIA SIĘ KORONAWIRUSEM.

 

ZA WSZELKIE NIEDOGODNOŚCI PRZEPRASZAMY.

 

PONIŻEJ ZNAJDUJE SIĘ WYKAZ NUMERÓW TELEFONÓW DO POSZCZEGÓLNYCH DZIAŁÓW.

 

STANOWISKO DS KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ p.nr.13

 

  • 0182079526

 

STANOWISKO DS KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ p.nr.12

 

  • 0182079523
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KASA p.nr.6

 

  • Magdalena Trebunia
  • 0182079522

 

OBSŁUGA SEKRETARIATU

 

  • Bożena Borkowska
  • 0182079511
  • 0182073124
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODY OSOBISTE p.nr.2

 

  • Agnieszka Topór-Huciańska
  • 0182079517
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ARCHIWUM URZĘDU GMINY

 

  • Paulina Pysiewicz
  • 0182079521
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ZASTĘPCA KIEROWNIKA USC p.nr.9

 

  • Anna Wypychowska
  • 0182079514
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I HANDLU p.nr.10

 

  • Anna Stachura
  • 0182079520
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI p.nr.4

 

  • Maria Sieczka w zastępstwie Grzegorz Dziadkowiec
  • Janina Kulińska
  • 0182079513
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

PEŁNOMOCNIK DS OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH I SPRAW WOJSKOWYCH, OBRONY CYWILNEJ p.nr.7

 

  • Antoni Górszczyk
  • 0182079529
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KANCELARIA MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH p.nr.2

 

  • Agnieszka Topór-Huciańska
  • 0182079517

 

STANOWISKO DS BUDOWNICTWA p.nr.15

 

  • Stanisław Krzysztofiak
  • 0182079516
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI p.nr.15

 

  • Adam Jaszczyk
  • 0182079516
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH p.nr.1

 

  • Adam Matyga
  • 0182079521
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA p.nr.1

 

  • Andrzej Kęsek
  • 0182079521
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH / INSPEKTOR OCHRONY DANYCH (IOD) p.nr.1

 

  • Paulina Pysiewicz
  • 0182079521
  •    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

 

Ul. Jana Pawła II 312

34-425 Biały Dunajec

Tel: 0182079512

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pon-Pt 7.30-15.30

 

ŚWIADCZENIA RODZINNE I FUNDUSZ ALIMENTACYJNY

 

Tel:  01820795-27

Fax:  18-20-731-24

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. nr 8

  

X Małopolski Dzień Uczenia się - 7 i 8 czerwca zapraszamy na bezpłatne wydarzenia online

X Małopolski Dzień Uczenia się - 7 i 8 czerwca zapraszamy na bezpłatne wydarzenia online

    X Małopolski Dzień Uczenia się - 7 i 8 czerwca zapraszamy na bezpłatne...

II rata opłaty za koncesję na sprzedaż alkoholu UWAGA! 31 MAJA MIJA TERMIN WNIESIENIA II RATY OPŁATY ZA ZEZWOLENIE NA SPRZEDAŻ ALKOHOLU!

  II rata opłaty za koncesję na sprzedaż alkoholu UWAGA! 31 MAJA MIJA TERMIN WNIESIENIA...

ARiMR: „Modernizacja (obszar D)” i „Restrukturyzacja małych gospodarstw” do 30 czerwca

  ARiMR: „Modernizacja (obszar D)” i „Restrukturyzacja małych gospodarstw” do 30 czerwca O...

  • X Małopolski Dzień Uczenia się - 7 i 8 czerwca zapraszamy na bezpłatne wydarzenia online

    X Małopolski Dzień Uczenia się - 7 i 8 czerwca zapraszamy na bezpłatne wydarzenia online

  • II rata opłaty za koncesję na sprzedaż alkoholu UWAGA! 31 MAJA MIJA TERMIN WNIESIENIA II RATY...

  • ARiMR: „Modernizacja (obszar D)” i „Restrukturyzacja małych gospodarstw” do 30 czerwca

 

Remont drogi gminnej ulicy Krajowe w Białym Dunajcu

 

 

Wójt Gminy Biały Dunajec informuje, że został rozpoczęty remont drogi gminnej ul. Krajowe w miejscowości Biały Dunajec.

Planowany termin zakończenia robót budowlanych nastąpi do końca sierpnia tego roku.

W związku z koniecznością przebudowy początkowego odcinka ulicy od „Zakopianki” wzdłuż koryta potoku pod mostkami kolejowymi, zostanie on w tym czasie wyłączony z użytkowania, co spowoduje okresową nieprzejezdność.

Uprasza się mieszkańców o korzystanie w powyższym terminie z innych objazdów. Za utrudnienia przepraszamy i prosimy o zachowanie wszelkiej ostrożności oraz wyrozumiałość.

                                                                     

 

 

Wójt Gminy

Biały Dunajec

 

Andrzej Jacek Nowak

 

 

 

INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW, DOTYCZĄCA ULG PODATKOWYCH W  ZAKRESIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI

 

Wójt Gminy Biały Dunajec informuje, że Rada Gminy Biały Dunajec podjęła Uchwałę Nr XVI/98/2020 z dnia 23 kwietnia 2020 r. w sprawie przedłużenia wskazanym grupom przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19 terminów płatności rat podatku od nieruchomości.

 

Mocą tej uchwały przedłuża się  określonej w §1 uchwały grupie przedsiębiorców terminy płatności rat podatku od nieruchomości przypadające w miesiącach: maju i czerwcu 2020 r. do dnia 30 września 2020 r..

 

Pełny zapis uchwały wraz z załącznikami, do złożenia których  zobowiązany jest przedsiębiorca ubiegający się o udzielenie pomocy wynikającej z powołanej wyżej uchwały w terminie do dnia 30 czerwca 2020 r. dostępny jest pod linkiem: (https://bip.malopolska.pl/ugbialydunajec,a,1757567,uchawala-nrxvi982020-rady-gminy-bialy-dunajec-z-dnia-23-kwietnia-2020-roku-w-sprawie-przedluzenia-ws.html)

 

         Ponadto w związku z trudną sytuacją, spowodowaną epidemią koronawirusa SARS-Cov2, przedsiębiorcy  prowadzący działalność gospodarczą, będący podatnikami podatków lokalnych na terenie gminy Biały Dunajec mogą zwrócić się do Wójta Gminy Biały Dunajec z wnioskiem o udzielenie ulgi w zakresie:

  • odroczenia terminu płatności podatku lub rozłożenie zapłaty podatku na raty;
  • odroczenia lub rozłożenie na raty zapłaty zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę;
  • umorzenia w całości lub w części zaległości podatkowych wraz z odsetkami za zwłokę.

Organ podatkowy może udzielić takiej ulgi podatkowej po przeprowadzeniu wnikliwego postępowania podatkowego wszczętego na wniosek podatnika.

 

Informacje dotyczące wniosku oraz  załączników przy ubieganiu się udzielenie ulgi przez przedsiębiorcę, w tym osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą oraz organizację pozarządową:

 

 

Czytaj więcej: INFORMACJA DLA...

 

Pomoc dla uczestników zawieszonych zajęć rehabilitacyjnych i aktywizacyjnych – gdzie i jak złożyć wniosek?

 

pef

Wnioski przez System Obsługi Wsparcia - sow.pfron.org.pl lub pocztą tradycyjną do powiatowego centrum pomocy rodzinie lub innej wskazanej przez powiat jednostki organizacyjnej.
Oddział Małopolski PFRON informuje, że w ramach nowego programu PFRON, dedykowanego przeciwdziałaniu skutkom pandemii, osoby z niepełnosprawnościami, które w związku z zamknięciem placówek rehabilitacyjnych nie mogą korzystać z zajęć przez nie realizowanych, mogą ubiegać się o wsparcie finansowe. Wnioski można składać od 10 kwietnia do 4 września 2020 r. przez System Obsługi Wsparcia - sow.pfron.org.pl lub pocztą tradycyjną - wysyłając wniosek do powiatowego centrum pomocy rodzinie lub innej wskazanej przez powiat jednostki organizacyjnej.

 

Wnioski poprzez SOW – bez wychodzenia z domu!
- wnioski należy składać poprzez System Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON (system SOW). W przypadku braku możliwości skorzystania z Systemu SOW dopuszczalny jest inny sposób złożenia wniosku (np. osobiście, drogą pocztową lub elektronicznie). W takim przypadku wzór wniosku należy pobrać ze strony Funduszu. Rekomendujemy składanie wniosków przez system SOW – w obecnej sytuacji to najbezpieczniejsze rozwiązanie: bez wychodzenia z domu, bez kolejek i bez barier.

 

 

Czytaj więcej: Pomoc dla uczestników...

senior

 

spis

 

kar 

SES1

MPOZ

 

mikro

 

METEO

logom

banerbiznes

2519

Porady Prawne

pomoc

Do Wynajęcia - Oferta

Wywóz Odpadów

Harmonogram

green2

ibuk

sowa

Gminy Partnerskie

 Gmina Sianów

sianow

 

Gmina Chrzypsko Wielkie

chrzypsko