URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
  URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
 URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
 URZAD GMINY BIAŁY DUNAJEC

  

W ZWIĄZKU Z ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĄ ODNOŚNIE PANOWANIA KORONOWIRUSA UPRZEJMIE PROSIMY PRZED PRZYJŚCIEM DO URZĘDU GMINY O KONTAKT TELEFONICZNY W CELU WERYFIKACJI CZY DANA SPRAWA MOŻE ZOSTAĆ ZAŁATWIONA PRZEZ TELEFON BĄDŹ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZESUNIĘCIA ZAŁATWIENIA SPRAWY W INNYM TERMINIE.

MA TO NA CELU ZMINIMALIZOWANIE ZARAŻENIA SIĘ KORONAWIRUSEM.

 

ZA WSZELKIE NIEDOGODNOŚCI PRZEPRASZAMY.

 

PONIŻEJ ZNAJDUJE SIĘ WYKAZ NUMERÓW TELEFONÓW DO POSZCZEGÓLNYCH DZIAŁÓW.

 

STANOWISKO DS KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ p.nr.13

 

  • 0182079526

 

STANOWISKO DS KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ p.nr.12

 

  • 0182079523
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KASA p.nr.6

 

  • Magdalena Trebunia
  • 0182079522

 

OBSŁUGA SEKRETARIATU

 

  • Bożena Borkowska
  • 0182079511
  • 0182073124
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODY OSOBISTE p.nr.2

 

  • Agnieszka Topór-Huciańska
  • 0182079517
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ARCHIWUM URZĘDU GMINY

 

  • Paulina Pysiewicz
  • 0182079521
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ZASTĘPCA KIEROWNIKA USC p.nr.9

 

  • Anna Wypychowska
  • 0182079514
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I HANDLU p.nr.10

 

  • Anna Stachura
  • 0182079520
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI p.nr.4

 

  • Maria Sieczka w zastępstwie Grzegorz Dziadkowiec
  • Janina Kulińska
  • 0182079513
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

PEŁNOMOCNIK DS OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH I SPRAW WOJSKOWYCH, OBRONY CYWILNEJ p.nr.7

 

  • Antoni Górszczyk
  • 0182079529
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KANCELARIA MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH p.nr.2

 

  • Agnieszka Topór-Huciańska
  • 0182079517

 

STANOWISKO DS BUDOWNICTWA p.nr.15

 

  • Stanisław Krzysztofiak
  • 0182079516
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI p.nr.15

 

  • Adam Jaszczyk
  • 0182079516
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH p.nr.1

 

  • Adam Matyga
  • 0182079521
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA p.nr.1

 

  • Andrzej Kęsek
  • 0182079521
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH / INSPEKTOR OCHRONY DANYCH (IOD) p.nr.1

 

  • Paulina Pysiewicz
  • 0182079521
  •    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

 

Ul. Jana Pawła II 312

34-425 Biały Dunajec

Tel: 0182079512

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pon-Pt 7.30-15.30

 

ŚWIADCZENIA RODZINNE I FUNDUSZ ALIMENTACYJNY

 

Tel:  01820795-27

Fax:  18-20-731-24

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. nr 8

  

  • Pole elektromagnetyczne - ulotka informacyjna.

  • Fundusze Europejskie dla turystyki - Odkryj Małopolskę na nowo.

    Fundusze Europejskie dla turystyki - Odkryj Małopolskę na nowo.

  • Proteza, wózek inwalidzki o napędzie elektrycznym - złóż wniosek przez SOW!  Termin mija 31 sierpnia br.

    Proteza, wózek inwalidzki o napędzie elektrycznym - złóż wniosek przez SOW! Termin mija 31...

 

sowSOW w Małopolsce

 

Oddział Małopolski PFRON informuje, że 29 maja 2020 roku w SOW - Systemie Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON w całej Polsce zarejestrowano aż 107 tys. wniosków. W naszym województwie liczba wszystkich zarejestrowanych i roboczych wniosków wynosiła ponad 7,5 tysiąca. Wnioski wciąż napływają i ich liczba cały czas wzrasta.

 

Wspólnie z powiatami z całej Małopolski Oddział rekomenduje składanie wniosków dotyczących programów realizowanych ze środków PFRON przez Internet w SOW. Biorąc pod uwagę obecną sytuację w kraju, możliwość składania wniosków bez wychodzenia z domu jest bardzo ważna. Jest to duże ułatwienie szczególnie dla osób z niepełnosprawnościami. 

 

Oddział Małopolski PFRON docenia wysiłek wszystkich powiatów włożony w realizację poszczególnych zadań ze szczególnym uwzględnieniem programu "Aktywny samorząd" oraz nowych zadań związanych z epidemią koronawirusa. Pracownicy Oddziału monitorują również sytuację epidemiologiczną w kraju, szczególnie w naszym województwie. Sytuacja dynamicznie się zmienia, obecnie obostrzenia są znoszone więc mamy nadzieję, że pozwoli to na jeszcze sprawniejszą realizację zadań programowych i co za tym idzie wzrost składanych wniosków przez Internet w systemie SOW. Oddział odpowiada na wiele pytań dotyczących SOW, prowadzi telefoniczne i mailowe konsultacje, obecnie planuje również szkolenia, które będą realizowane jak tylko będzie to możliwe.

 

Czytaj więcej: SOW w Małopolsce

 

MDU1

 

X Małopolski Dzień Uczenia się - 7 i 8 czerwca zapraszamy na bezpłatne wydarzenia online

 

Co każdy powinien wiedzieć o podatkach czy Kompetencje XXI wieku – jak je rozwijać?

 

Czytaj więcej: X Małopolski Dzień Uczenia...

 

II rata opłaty za koncesję na sprzedaż alkoholu

UWAGA! 31 MAJA MIJA TERMIN WNIESIENIA II RATY OPŁATY ZA ZEZWOLENIE NA SPRZEDAŻ ALKOHOLU!

 

 

 

Przypominamy przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Biały Dunajec, że 31 maja 2020 r. upływa ustawowy termin dokonania wpłaty II raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

 

Informujemy, że w związku ze stanem epidemii spowodowanym zagrożeniem zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie wprowadzono regulacji prawnych, które pozwalają na zwolnienie od obowiązku zapłacenia kolejnej raty za korzystanie z zezwoleń w 2020 r.

 

Opłatę za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych należy wnieść w wysokości naliczonej na podstawie złożonego oświadczenia o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w 2019 r. 

W przypadku niedokonania opłaty w ustalonej wysokości i we wskazanym wyżej terminie, można dopełnić tej czynności w ciągu 30 kolejnych dni, jednak wówczas należy dodatkowo wnieść opłatę w wysokości 30%  kwoty należnej za korzystanie z zezwoleń w danym roku kalendarzowym.

 

Brak opłaty II raty w dodatkowym terminie wraz z wymaganą dodatkową 30% opłatą spowoduje wygaszenie zezwolenia. Przedsiębiorca może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.

 

Jeśli wygaszenie zezwolenia następuje na wniosek przedsiębiorcy – opłatę za posiadanie zezwolenia pobiera się do dnia wskazanego we wniosku o jego wygaszenie.

 

Gdy wygaszenie zezwolenia następuje z urzędu – opłatę za posiadanie zezwolenia nalicza się do dnia uprawomocnienia się decyzji o jego wygaszeniu.

 

W przypadku braku należnej opłaty za okres posiadania zezwolenia, zostaną wszczęte czynności mające na celu wyegzekwowanie należnej opłaty w drodze postępowania egzekucyjnego.

 

Opłaty prosimy dokonywać na rachunek gminy:

 

Nr rachunku: 19 8821 0009 0010 0100 1717 0001

 

Podhalański Bank Spółdzielczy w Zakopanem, Oddział Biały Dunajec

 

 

 

ARiMR: „Modernizacja (obszar D)” i „Restrukturyzacja małych gospodarstw” do 30 czerwca


O miesiąc, do 30 czerwca 2020 r., został wydłużony termin składania wniosków na „Modernizację gospodarstw rolnych” w obszarze D i „Restrukturyzację małych gospodarstw”. Pierwotnie nabór wniosków ogłoszony był do 29 maja.


– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom beneficjentów przedłużone zostały terminy składania wniosków na działania „Modernizacja gospodarstw rolnych (obszar D)” oraz „Restrukturyzacja małych gospodarstw” – poinformował Tomasz Nowakowski, Prezes ARiMR.
Rolnicy, którzy chcą ubiegać się o środki w ramach tych dwóch popularnych naborów mają czas
na złożenie wniosków do 30 czerwca 2020 r.

 

Modernizacja w obszarze D to działanie skierowane do rolników posiadających gospodarstwa o wielkości ekonomicznej od 13 tys. do 200 tys. euro. O wsparcie może ubiegać się wspólnie kilku rolników. W tym przypadku wielkość ekonomiczna pojedynczego gospodarstwa może być mniejsza niż 13 tys. euro, przy czym suma wielkości ekonomicznej wszystkich gospodarstw musi wynosić co najmniej 15 tys. euro, a po zrealizowaniu inwestycji wielkość ekonomiczna gospodarstwa każdego ze wspólnie wnioskujących rolników osiągać wartość co najmniej 13 tys. euro.

 

Czytaj więcej: ARiMR: „Modernizacja (obszar...

senior

 

spis

 

kar 

SES1

MPOZ

 

mikro

 

METEO

logom

banerbiznes

2519

Porady Prawne

pomoc

Do Wynajęcia - Oferta

Wywóz Odpadów

Harmonogram

green2

ibuk

sowa

Gminy Partnerskie

 Gmina Sianów

sianow

 

Gmina Chrzypsko Wielkie

chrzypsko