URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
  URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
 URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
 URZAD GMINY BIAŁY DUNAJEC

  

W ZWIĄZKU Z ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĄ ODNOŚNIE PANOWANIA KORONOWIRUSA UPRZEJMIE PROSIMY PRZED PRZYJŚCIEM DO URZĘDU GMINY O KONTAKT TELEFONICZNY W CELU WERYFIKACJI CZY DANA SPRAWA MOŻE ZOSTAĆ ZAŁATWIONA PRZEZ TELEFON BĄDŹ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZESUNIĘCIA ZAŁATWIENIA SPRAWY W INNYM TERMINIE.

MA TO NA CELU ZMINIMALIZOWANIE ZARAŻENIA SIĘ KORONAWIRUSEM.

 

ZA WSZELKIE NIEDOGODNOŚCI PRZEPRASZAMY.

 

PONIŻEJ ZNAJDUJE SIĘ WYKAZ NUMERÓW TELEFONÓW DO POSZCZEGÓLNYCH DZIAŁÓW.

 

STANOWISKO DS KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ p.nr.13

 

  • 0182079526

 

STANOWISKO DS KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ p.nr.12

 

  • 0182079523
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KASA p.nr.6

 

  • Magdalena Trebunia
  • 0182079522

 

OBSŁUGA SEKRETARIATU

 

  • Bożena Borkowska
  • 0182079511
  • 0182073124
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODY OSOBISTE p.nr.2

 

  • Agnieszka Topór-Huciańska
  • 0182079517
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ARCHIWUM URZĘDU GMINY

 

  • Paulina Pysiewicz
  • 0182079521
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ZASTĘPCA KIEROWNIKA USC p.nr.9

 

  • Anna Wypychowska
  • 0182079514
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I HANDLU p.nr.10

 

  • Anna Stachura
  • 0182079520
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI p.nr.4

 

  • Maria Sieczka w zastępstwie Grzegorz Dziadkowiec
  • Janina Kulińska
  • 0182079513
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

PEŁNOMOCNIK DS OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH I SPRAW WOJSKOWYCH, OBRONY CYWILNEJ p.nr.7

 

  • Antoni Górszczyk
  • 0182079529
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KANCELARIA MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH p.nr.2

 

  • Agnieszka Topór-Huciańska
  • 0182079517

 

STANOWISKO DS BUDOWNICTWA p.nr.15

 

  • Stanisław Krzysztofiak
  • 0182079516
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI p.nr.15

 

  • Adam Jaszczyk
  • 0182079516
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH p.nr.1

 

  • Adam Matyga
  • 0182079521
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA p.nr.1

 

  • Andrzej Kęsek
  • 0182079521
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH / INSPEKTOR OCHRONY DANYCH (IOD) p.nr.1

 

  • Paulina Pysiewicz
  • 0182079521
  •    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

 

Ul. Jana Pawła II 312

34-425 Biały Dunajec

Tel: 0182079512

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pon-Pt 7.30-15.30

 

ŚWIADCZENIA RODZINNE I FUNDUSZ ALIMENTACYJNY

 

Tel:  01820795-27

Fax:  18-20-731-24

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. nr 8

  

X Małopolski Dzień Uczenia się - 7 i 8 czerwca zapraszamy na bezpłatne wydarzenia online

X Małopolski Dzień Uczenia się - 7 i 8 czerwca zapraszamy na bezpłatne wydarzenia online

    X Małopolski Dzień Uczenia się - 7 i 8 czerwca zapraszamy na bezpłatne...

II rata opłaty za koncesję na sprzedaż alkoholu UWAGA! 31 MAJA MIJA TERMIN WNIESIENIA II RATY OPŁATY ZA ZEZWOLENIE NA SPRZEDAŻ ALKOHOLU!

  II rata opłaty za koncesję na sprzedaż alkoholu UWAGA! 31 MAJA MIJA TERMIN WNIESIENIA...

ARiMR: „Modernizacja (obszar D)” i „Restrukturyzacja małych gospodarstw” do 30 czerwca

  ARiMR: „Modernizacja (obszar D)” i „Restrukturyzacja małych gospodarstw” do 30 czerwca O...

  • X Małopolski Dzień Uczenia się - 7 i 8 czerwca zapraszamy na bezpłatne wydarzenia online

    X Małopolski Dzień Uczenia się - 7 i 8 czerwca zapraszamy na bezpłatne wydarzenia online

  • II rata opłaty za koncesję na sprzedaż alkoholu UWAGA! 31 MAJA MIJA TERMIN WNIESIENIA II RATY...

  • ARiMR: „Modernizacja (obszar D)” i „Restrukturyzacja małych gospodarstw” do 30 czerwca

 

Szanowni Państwo,            

      

Uprzejmie informuję, że w 2020 r. Urząd Statystyczny w Krakowie będzie prowadził na terenie całego województwa małopolskiego liczne badania ankietowe. Podstawę prawną realizacji badań statystycznych stanowi ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 649, z późn. zm.) oraz coroczne rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie programu badań statystycznych statystyki publicznej na dany rok.

 

Wszystkie badania ankietowe na terenie województwa małopolskiego realizowane są przez pracowników Urzędu Statystycznego w Krakowie (ankieterów i teleankieterów statystycznych) metodą wywiadu bezpośredniego lub wywiadu telefonicznego w gospodarstwach domowych, gospodarstwach rolnych, punktach usługowych, targowiskach oraz na przejściach granicznych. Każdy z ankieterów posiada legitymację służbową podpisaną przez Dyrektora Urzędu Statystycznego w Krakowie oraz upoważnienie do przeprowadzenia badań ankietowych na terenie województwa małopolskiego.

 

Ponadto, zgodnie z ustawą z dnia 31 lipca 2019 r. o powszechnym spisie rolnym (Dz. U. poz. 1728), na terenie całej Polski w okresie od 1 września do 30 listopada bieżącego roku zostanie przeprowadzony Powszechny Spis Rolny. Spis rolny będzie prowadzony w gospodarstwach rolnych osób fizycznych (gospodarstwach indywidualnych), osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych niemających osobowości prawnej. Jednocześnie informuję, że będzie istniała możliwość wzięcia udziału w spisie przy wykorzystaniu interaktywnego formularza, który będzie dostępny na stronie Głównego Urzędu Statystycznego.

 

Pozyskane w badaniach dane statystyczne są wykorzystywane do analiz i opracowań zbiorczych dotyczących sytuacji społecznej i gospodarczej województwa małopolskiego oraz stanowią podstawę do podejmowania strategicznych decyzji ekonomicznych, społecznych i administracyjnych. Zbierane i gromadzone w badaniach dane indywidualne i dane osobowe są poufne i podlegają szczególnej ochronie – są one należycie i starannie zabezpieczone oraz nie zostają nikomu ujawnione. Stosowane przez statystykę publiczną narzędzia oraz procedury w zakresie bezpieczeństwa danych zapewniają całkowitą ochronę gromadzonych informacji. Statystyka publiczna prezentuje jedynie dane wynikowe, których nie można powiązać z konkretnymi osobami.

Podstawowych informacji o prowadzonych aktualnie badaniach ankietowych i ankieterach statystycznych realizujących te badania, mogą Państwo uzyskać kontaktując się z
kierownikiem Wydziału Badań Ankietowych Urzędu, panią Joanną Klimont – tel. 12 656 30 32 lub 695 256 281, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Dziękując Państwu za dotychczasowe wsparcie statystyki publicznej i przychylność dla realizowanych przez Urząd Statystyczny w Krakowie badań, zwracam się z uprzejmą prośbą o umieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy/Miasta informacji dotyczących statystycznych badań rolniczych oraz badań ankietowych. W załączeniu przekazuję także wykaz badań realizowanych w 2020 r. oraz obowiązujące wzory legitymacji ankietera.

 

Dziękując Państwu za dotychczasowe wsparcie statystyki publicznej i przychylność dla realizowanych przez Urząd Statystyczny w Krakowie badań, zwracam się z uprzejmą prośbą o umieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy/Miasta informacji dotyczących statystycznych badań rolniczych oraz badań ankietowych. W załączeniu przekazuję także wykaz badań realizowanych w 2020 r. oraz obowiązujące wzory legitymacji ankietera.

 

DYREKTOR

Agnieszka Szlubowska

 

 

Czytaj więcej: STATYSTYCZNE BADANIA...

 

fax24

 

 

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Zakopanem informuje, że po zapoznaniu się z wynikami badań wody - sprawozdanie nr 236/W/N z dnia 21 lutego 2020 r., przeprowadzonych w wodociągu publicznym zarządzanym przez  Spółkę Wodno – Wodociągową "Wierchy" w punkcie poboru Szkołą Podstawowa ul. Wierchy 121, 34-425 Gliczarów Górny, stwierdził że woda z ww. wodociągu nadaje się do spożycia.

 

 

 

prasak1

 

INFORMACJA PRASOWA


Wyrównywanie różnic w Małopolsce: wnioski do 28 lutego


Do 28 lutego samorządy powiatowe mogą zgłaszać do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wnioski na dofinansowanie inicjatyw wyrównujących różnice między regionami. Na realizację programu niwelującego komunikacyjne i architektoniczne bariery PFRON przeznaczy w tym roku ponad 100 mln zł.

 

Program wyrównywania różnic między regionami przez PFRON realizowany jest od 16 lat. – Jest to jeden z naszych flagowych programów. Skierowany jest do instytucji, które mogą coś zrobić na rzecz środowiska osób niepełnosprawnych. Liczymy na doświadczenie tych, którzy znają potrzeby osób niepełnosprawnych na swoim terenie i wiedzą jak fundusze wykorzystać, aby przyniosły jak najwięcej korzyści – mówi Krzysztof Michałkiewicz, prezes zarządu PFRON.

 

Od tego roku PFRON poszerza możliwość otrzymania dofinansowania na likwidacje barier w urzędach gminy. Dotychczas o takie pieniądze mogły ubiegać się jedynie starostwa powiatowe, placówki edukacyjne i środowiskowe domy pomocy.

 

Już w październiku 2019 roku w ramach tego programu PFRON w porozumieniu z Bankiem Gospodarstwa Krajowego (BGK) uruchomił nową formę wsparcia dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. Pozwala ona otrzymać środki umożliwiające zakup i montaż wind, ale także budowę szybu windowego, bezpiecznych dojść do windy lub do budynku mieszkalnego.

 

Mikrobusy dla gmin

 

Czytaj więcej: Informacja prasowa -...

senior

 

spis

 

kar 

SES1

MPOZ

 

mikro

 

METEO

logom

banerbiznes

2519

Porady Prawne

pomoc

Do Wynajęcia - Oferta

Wywóz Odpadów

Harmonogram

green2

ibuk

sowa

Gminy Partnerskie

 Gmina Sianów

sianow

 

Gmina Chrzypsko Wielkie

chrzypsko