URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
  URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
 URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
 URZAD GMINY BIAŁY DUNAJEC

 

W ZWIĄZKU Z ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĄ ODNOŚNIE PANOWANIA KORONOWIRUSA UPRZEJMIE PROSIMY PRZED PRZYJŚCIEM DO URZĘDU GMINY O KONTAKT TELEFONICZNY W CELU WERYFIKACJI CZY DANA SPRAWA MOŻE ZOSTAĆ ZAŁATWIONA PRZEZ TELEFON BĄDŹ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZESUNIĘCIA ZAŁATWIENIA SPRAWY W INNYM TERMINIE.

MA TO NA CELU ZMINIMALIZOWANIE ZARAŻENIA SIĘ KORONAWIRUSEM.

 

ZA WSZELKIE NIEDOGODNOŚCI PRZEPRASZAMY.

 

PONIŻEJ ZNAJDUJE SIĘ WYKAZ NUMERÓW TELEFONÓW DO POSZCZEGÓLNYCH DZIAŁÓW.

 

STANOWISKO DS KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ p.nr.13

 

0182079526

 

STANOWISKO DS KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ p.nr.12

 

0182079523
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KASA p.nr.6

 

Magdalena Trebunia
0182079522

 

OBSŁUGA SEKRETARIATU

 

Bożena Borkowska
0182079511
0182073124
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODY OSOBISTE p.nr.2

 

Agnieszka Topór-Huciańska
0182079517
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ARCHIWUM URZĘDU GMINY

 

Magdalena Trebunia
0182079522
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ZASTĘPCA KIEROWNIKA USC p.nr.9

 

Anna Wypychowska
0182079514
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I HANDLU p.nr.10

 

Anna Stachura
0182079520
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI p.nr.4

 

Maria Sieczka w zastępstwie Grzegorz Dziadkowiec
Janina Kulińska
0182079513
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

PEŁNOMOCNIK DS OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH I SPRAW WOJSKOWYCH, OBRONY CYWILNEJ p.nr.7

 

Antoni Górszczyk
0182079529
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KANCELARIA MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH p.nr.2

 

Agnieszka Topór-Huciańska
0182079517

 

STANOWISKO DS BUDOWNICTWA p.nr.15

 

Stanisław Krzysztofiak
0182079516
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI p.nr.15

 

Anna Giewont
0182079516
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH p.nr.1

 

Adam Matyga
0182079521
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA p.nr.1

 

Andrzej Kęsek
0182079521
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH / INSPEKTOR OCHRONY DANYCH (IOD) p.nr.1

 

Piotr Rusnak
0182079521
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

 

Ul. Jana Pawła II 312

34-425 Biały Dunajec

Tel: 0182079512

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pon-Pt 7.30-15.30

 

ŚWIADCZENIA RODZINNE I FUNDUSZ ALIMENTACYJNY

 

Tel: 01820795-27

Fax: 18-20-731-24

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. nr 8

#SZCZEPIMYSIE - Ważna informacja dotycząca szczepień przeciwko SARS-CoV-2.

#SZCZEPIMYSIE - Ważna informacja dotycząca szczepień przeciwko SARS-CoV-2.

    Ważna informacja dotycząca szczepień przeciwko SARS-CoV-2.   Uprzejmie...

Szanowni Mieszkańcy! - inwentaryzacja źródeł ogrzewania budynków.

  Szanowni Mieszkańcy!   Wójt Gminy Biały Dunajec informuje o obowiązku wypełnienia...

  • #SZCZEPIMYSIE - Ważna informacja dotycząca szczepień przeciwko SARS-CoV-2.

    #SZCZEPIMYSIE - Ważna informacja dotycząca szczepień przeciwko SARS-CoV-2.

  • Komunikat z dnia 14 stycznia 2021 roku dla odbiorców wody z wodociągu zarządzającego przez...

  • Szanowni Mieszkańcy! - inwentaryzacja źródeł ogrzewania budynków.

 

 

OGŁOSZENIE W SPRAWIE OBOWIĄZKOWEJ SEGREGACJI ODPADÓW

 

  W związku ze zmianą ustawy o Utrzymaniu Czystości i Porządku w Gminach (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1439), która zobligowała gminy do wprowadzenia obowiązkowej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych (czyli mieszkańców oraz działalności gospodarcze i inne), zgodnie z uchwałą Rady Gminy Biały Dunajec nr XXII/137/2020 z dnia 30 listopada 2020r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminach, informujemy wszystkich właścicieli nieruchomości, którzy deklarowali brak segregacji o obowiązku złożenia nowej deklaracji ds. gospodarowania odpadami komunalnymi. Prosimy właścicieli, którzy nie segregowali odpadów o złożenie deklaracji w Urzędzie Gminy Biały Dunajec, za pomocą operatora pocztowego lub drogą elektroniczną (poprzez platformę e-puap). Wzory deklaracji dla nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych znajdują się na stronie  internetowej UG Biały Dunajec:     

         

http://www.dunajec.net/index.php/gospodarka-odpadami123/informacje

 

 

Wójt Gminy Biały Dunajec

Andrzej Jacek Nowak    

 

 

 

 

Szanowni Państwo, Stowarzyszenie Centrum Edukacji Tradycja  i Współczesność organizuje półkolonie zimowe w roku 2021, trwające pięć dni, dla dzieci uczęszczających do klas I--IV (zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami), których jeden z rodziców jest w pełni ubezpieczony w KRUS lub pobiera rentę z KRUS. Półkolonie są dofinansowane z FS USR. 

 
W przypadku zainteresowania uczestnictwem w półkolonii zimowej - dowolne pięć  dni w terminie 4-17 stycznia 2021 roku ( przy czym należy pamiętać o zaakceptowaniu turnusu przez MEN, przynajmniej 7 dni wcześniej), prosimy o kontakt telefoniczny 503 879 401. Warunkiem wstępnego uczestnictwa jest zebranie około 40 uczestników lub więcej na terenie danej szkoły, kilku szkół, gminy.. Koszty pokrywane przez organizatora: wyżywienie uczestników (obiad każdego dnia, transport na wycieczki, opieka kadry, ubezpieczenie, bilety wstępu do odwiedzanych miejsc). Koszt uczestnictwa jednej osoby to 50 zł za cały turnus (istnieje mozliwość uczestnictwa osób spoza KRUS - koszt 350 zł.). 
 
Przykładowy plan turnusu ( w zależności od miejsca, terminu i obostrzeń sanitarnych).: 
 
I dzień - wycieczka na łyżwy
Ii dzień - zajęcia w szkole, plastyczne, sportowe, muzyczne
III dzień - wycieczka w Góry, np. Ojcowski Park Narodowy,
IV dzień - wycieczka do Parku Trampolin 
V dzień - zajęcia w szkole, wyjście na sanku, kulig
 
Dodatkowo można zorganizować inne wycieczki: Kraków (zoo, rynek, Wawel, Kościół MAriacki), wycieczka do bajkolandów, wycieczki do ciekawych gospodarstw edukacyjnych, wycieczki do lokalnych atrakcji turystycznych itp.). Cały plan w zalezności od dostepnych środków finansowych - wycieczek i biletów wstepu.
 
w razie pytan prosze o kontakt:
 
Łukasz JAwny
 
Prezes Stowarzyszenia CETiW
 
503 879 401 
 
 

 

pz


ochrona1

 

 

 

senior

 

spis

 

kar 

SES1

MPOZ

 

mikro

 

METEO

logom

banerbiznes

2519

Porady Prawne

pomoc

Do Wynajęcia - Oferta

Wywóz Odpadów

Harmonogram

green2

ibuk

sowa

Gminy Partnerskie

 

 

Gmina Sianów

sianow

 

Gmina Chrzypsko Wielkie

chrzypsko